Voor geïnteresseerden hierbij de presentatie die de gemeente heeft gegeven tijdens de bijeenkomst over het beheer van de leefomgeving, met o.a. de uitkomsten van de vragenformulieren die tijdens de openbare vergadering van het Dorpsteam in oktober vorig jaar zijn ingevuld.
Pres Reeuwijk Dorp_jan_2017 leefomgeving
Toelichting gemeente bij de presentatie:
In het eerste deel van de presentatie kunt u de opbrengsten lezen die wij de eerste avond hebben opgehaald in uw dorp of wijk.
Wij bedanken het Dorpsteam en u als bewoner voor de bijdrage en de betrokkenheid bij de leefomgeving in uw dorp of wijk. De resultaten van de avonden maken onderdeel uit van het op te stellen onderhouds- en rioleringsplan openbare ruimte 2018-2022. De definitieve besluitvorming over dit plan vindt plaats in de raadsvergadering van mei dit jaar. Wij houden u op de hoogte.
Samen werken we aan de verbetering van de communicatie. Is er informatie die u mist? Heeft u vragen? U kunt uw vraag stellen aan: leefomgeving@bodegraven-reeuwijk.nl of via 0172-522 522.