Met het reserveringssysteem wordt het aantal bezoekers verdeeld over de dag en zijn bezoekers altijd verzekerd van een plek, zonder lange wachttijden. Medewerkers hebben zo ook meer tijd voor inwoners om ze te begeleiden op het terrein. De kwaliteit van het afval scheiden wordt geoptimaliseerd, maar belangrijker nog: gemeente en Cyclus bieden zo meer service aan de inwoners.
Hoe werkt het?
- Ga naar www.cyclusnv.nl
- Ga op de homepage naar ‘Informatie Afvalbrengstations’
- Selecteer ‘ABS Bodegraven’
- Klik op ‘Reserveer’
- Selecteer een dag en tijdvlak (maximaal 14 dagen vooraf)
- Voer uw gegevens in en maak een afspraak
- U ontvangt op uw e-mailadres een reserveringsbevestiging
- Laat de reserveringsbevestiging (digitaal) zien bij het afvalbrengstation
- Als u niet over de nodige digitale middelen beschikt, belt u met Cyclus. Zij helpen u graag verder
Betere service
Sinds de coronamaatregelen wordt strenger vast gehouden aan het maximum aantal personen dat tegelijkertijd toegang krijgt tot het afvalbrengstation. Omdat ook het aantal bezoekers toenam, ontstonden er lange wachttijden. Onveilige en ongewenste situaties en frustratie onder de bezoekers waren het resultaat. De openingstijden zijn verruimd, maar nog altijd zijn er lange wachtrijen. Met meer mensen bij elkaar dan op dit moment verstandig is. De invoering van het reserveringssysteem lost praktische punten op en zo krijgen de bezoekers een betere service.
Vragen?
Bij vragen over het reserveringssysteem neemt u contact op met Cyclus via info@cyclusnv.nl of telefonisch: 0182-547500 (op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur).