In 2018 zijn de volgende openbare wijkteamvergaderingen met de gemeente gepland in het gemeentehuis 20.00 uur:
dinsdag 13 maart, zie verslag WTZ 13-03-2018
De andere data worden nog ingevuld na de vaststelling van een nieuw College na de verkiezingen.
In 2017 zijn de volgende openbare wijkteamvergaderingen met de gemeente gepland:
dinsdag 10 januari, zie verslag gemeenteoverleg 10-01-2017
woensdag 3 mei, zie verslag gemeenteoverleg 03-05-2017a
dinsdag 12 september, vanwege ontbreken secretaris is er geen verslag gemaakt.
dinsdag 12 december, verslag 12-12-2017
Vergaderingen in 2016
dinsdag 16 februari, zie verslag 16-02-2016
maandag 6 juni, zie verslag 06-06-2016
woensdag 2 november, zie verslag-gemeenteoverleg-02-11-2016
Vergaderingen in 2015
Maandag 9 februari, zie verslag verslag 09-02-2015
Maandag 20 april, zie verslag 20-04-2015
Maandag 6 juli, zie verslag 06-07-2015
Maandag 12 oktober, zie verslag 12-10-2015
Maandag 14 december, zie verslag 14-12-2015
Comments 8
In reactie op het verslag van 25 april J.L zag ik dat mijn emailadres foutief is.
Mijn naam is Cor Koopman dus email is ckoopman@bodegraven-reeuwijk.nl
En de Boa voor Bodegraven (1 jaar) is Eddy Wigmans daarvan de mailadres is ewigmans@bodegraven-reeuwijk.nl.
Met vriendelijke groet,
Cor Koopman
Beste Cor,
Excuus voor de late reactie. Ik had wat inlogproblemen, waardoor ik jouw bericht pas nu kan lezen.
Dank je voor jouw reactie. Ik geef aan dit aan onze secretaris door. Dan kan hij deze wijzigingen in het verslag opnemen.
Met vriendelijke groet,
Margaret Rekers
Goedemiddag,Geef een reactie
Met verbazing heb ik in het verslag van 18 september gelezen dat er LET WEL 2 klachten binnen gekomen zijn van bewoners langs de N11. 1 van een bewoner in de Elzenhof en 1 van een bewoner in de Dronenwijk ( als deze bewoner woont in het nieuwe gedeelte wist ze dat de N11 er lag en mag dus niet klagen) over geluidsoverlast. Dit nadat de werkzaamheden aan de N11 voltooid waren. Deze klachten zijn ook gemeld in onze plaatselijke krant en dit wijkteam wil dan ook een onderzoek overwegen. Is het wijkteam gek geworden om een misschien heel duur onderzoek te starten, wat toch geen zin heeft? of heeft het wijkteam de sporttoestellen verkocht, zodat er wat geld vrij kwam. Met grote ergernis meen ik dat er geleuterd wordt en niet naar andere problemen gekeken wordt of niet als belangrijk ervaren. Zo is er ook een eerdere klacht binnengekomen van LET WEL 2 personen die last hadden van de vrachtwagens van Zijderveld. Zo kan ik door gaan over overbodige dingen die het wijkteam doet. Bijv een loopbrug laten neerzetten van € 100.000,00 langs het spoor bij Weideveld. Jullie denken toch niet dat hier veel gebruikt van gaat worden. Er is maar 1 ontsluitingsweg ( de Kolblei) waar de inwoners van Weideveld gebruik van zullen maken. Dit omdat deze weg leidt naar de scholen en het winkelcentrum. een verkeerslicht was al voldoende geweest en kost geen € 100.000,00
Ik hoop van ganser harte dat dit wijkteam sterker gaat worden en de werkelijke problemen gaat aanpakken. Zoals verkeersoverlast in de woonwijken, parkeeroverlast, Geld besteden aan kapotte lampen in de brandgangen. bewoners alert maken dat de brandgangen vrij moeten blijven van troep enz.
mvrgr
Leo Dijkmans
L.S.
Gaarne ontvang ik per e-mail het verslag van de vergadering van 23 april 2014
zodat mijn dossier compleet is
Ik volg het wijkteam regelmatig en vind dat het de meest constante en actieve wijkgroep is van de hele gemeente. Dat een team belast wordt met soms onbenullen vragen en dat ze op moet letten niet voor elk karretje gespannen te worden is duidelijk.
De opmerking van de heer Dijkman over de fietsbrug begrijp ik ten dele, het was een grote investering voor een wijk die nog maar voor een kwart af is, daarom heb ik om uitstel gevraagd, wat niet nodig gevonden werd. De route op zich met de aansluiting op het Limespark is wel prachtige geworden en zal steeds drukker worden door fietsers en wandelaars. Laten we er voor zorgen dat de geplande oversteek bij de Zeelt er niet komt, ook € 100.000 denk ik.
Best wijkteam,
Ik fietste net door Broekvelden en zag in een aantal straten de kroonringen voor het plastic afval. Lijkt me enorm handig, maar ze hangen niet bij mij op de Wielewaal. Weet u of er plannen zijn om het gebruik van de kroonringen uit te breiden? Kunnen we ze als inwoner aanvragen bij Cyclus?
Kroonringen op de Vossestaart lijkt me ook handig maar ze moeten aan een boom mag en kan dat? Hoe kom ik er aan.
Prettige Kerst en bedankt voor al jullie werk.
Er is nog geen verslag gemaakt van de vergadering van 2 november 2016. Wanneer wordt het verslag gepubliceerd?
Alvast bedankt.